Для офіційної реєстрації членства в АГУ необхідно зробити два кроки:
1. Написати заяву встановленого зразка. Завантажити бланк для нових членів АГУ, які вступають в організацію.
2. Зробити переказ членського внеску на банківський рахунок АГУ. В 2014-2015 роках розмір внеску складає 100 грн. Завантажити бланк для індивідуального переказу внеску.
Переказ внесків можна робити також від групи (патруля, загону, осередку). В такому разі в бланк необхідно вписати кількість осіб та відповідну суму. Обов'язково після такого переказу слід надіслати повний список даної групи виконавчому директору АГУ. Завантажити зразок бланку на переказ внесків за 10 осіб.
ВАЖЛИВО: для підтвердження членства необхідно щороку до 15 березня сплачувати членський внесок.
Можливий ще один крок:
3. Зменшення розміру внесків. В будь-якому разі, коли в вашому осередку є дівчата, які не мають можливості сплатити членський внесок в повному обсязі, - керівник осередку може надіслати в Нац.раду заяву на зменшення розміру внесків для конкретних осіб. Завантажити зразок бланку.
З будь-якими питаннями стосовно реєстрації членства та сплати внесків ви можете звернутись до виконавчого директора АГУ (/ua/about/contacts).